Advertisement

Z rynku FMCG

  • Hochland KIDS AT WINTER HOLIDAY

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    W styczniu kolejny raz odbyły się wirtualne zajęcia KIDS AT HOME dla dzieci pracowników Hochland, tym razem pod hasłem KIDS AT WINTER HOLIDAY. Przebywające na feriach dzieci mogły odkrywać świat relaksującej jogi oraz poznać sztukę samoobrony i kontroli nad własnym ciałem w czasie zajęć Krav Maga. Zajęcia odbywały się od 5 do 15 stycznia i były dostosowane do poszczególnych... Czytaj więcej »

  • Nowe gramatury Kucharka w super cenie

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Kucharek „najlepszy do polskich dań” – tak od 25 lat można podsumować jednym zdaniem tę powszechnie lubianą przyprawę uniwersalną. Z okazji jubileuszu marka Kucharek przygotowała nie tylko loterię, która trwa nadal, ale także kolejne nowości. Czytaj więcej »

  • Pojedynek smaku

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Od 25 stycznia 16 influencerów walczy między sobą na arenie pojedynku smaku. Każdy z bohaterów miał za zadanie przyrządzić potrawę regionalną z produktami Duda Nasze Polskie. Bitwy były podzielone na dwa etapy. Z pierwszego wyłoniono 8 zwycięzców. Przeszli oni do drugiego etapu, z którego zostanie wytypowanych 4 finalistów. Czytaj więcej »

  • IGLOO, jeden z najbardziej innowacyjnych rodzimych producentów urządzeń chłodniczych, z powodzeniem konkurujący z producentami zagranicznymi, wprowadził na rynek linię mebli chłodniczych CUBE 2. Czytaj więcej »

  • Tradycyjnie lokalne produkty

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Regionalne produkty cieszą się w Polsce coraz większą popularnością, są poszukiwane nie tylko przez koneserów zdrowej żywności. Wybieramy je ze względu na przywiązanie do danego regionu, lokalny patriotyzm, ale przede wszystkim z uwagi na ich wysoką jakość i wyjątkowy naturalny smak. Czytaj więcej »

  • Lody na licencji od Koral

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Ten rok dla firmy Koral będzie zdecydowanie pod znakiem lodów na licencji. Producent wprowadza produkty z postaciami z dwóch kreskówek – SpongeBob o smaku waniliowo-czekoladowym oraz Psi Patrol w bestsellerowym połączeniu wanilii z truskawką w kształcie odznaki – deser lodowy dla prawdziwego bohatera. Czytaj więcej »

  • Jak chrupiące, to ABRAMCZYK

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Admiralskie Paluszki Rybne rodzinnej firmy Abramczyk są produktem, który zajął pierwsze miejsce w konkursie Złota Innowacja FMCG 2020. Co sprawia, że są tak wyjątkowe? Przede wszystkim są produktem stworzonym wspólnie z dziećmi. To 100% czystego fileta z mintaja w nowej, złocistej, chrupiącej panierce. Dzięki podwójnej szerokości łatwiej je przyrządzić, a jedna porcja to 60... Czytaj więcej »

  • W styczniu br. wystartowała druga odsłona kampanii pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. Nowy spot marki Grześki przenosi nas do szkolnej klasy, gdzie popularny kakaowy wafelek w czekoladzie staje się elementem humorystycznej „rozgrywki” między uczniem a nauczycielem. Jak się szybko okazuje, każda ze stron – ta za szkolną ławką, jak i ta za nauczycielskim biurkiem – ma... Czytaj więcej »

  • Hochland: Dzielimy się tym, co dobre!

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Już po raz 4. z rzędu marka Hochland rozpoczyna rok od wielkiej loterii. W lutym 2021 roku startuje promocja, w której konsumenci będą mogli wygrać w głównym losowaniu 5 x 100 000 zł, a dodatkowo każdego dnia 5 x 1 000 zł. Czytaj więcej »

  • Łowicz? Naturalnie!

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu wdrożyła opakowania z surowców odnawialnych dla Mlek Codziennych 2% i 3,2% 1 l, Maślanek 1 l oraz Kefiru Kaukaskiego 1 l. W przypadku tych produktów mamy do czynienia z opakowaniami w 100% opartymi o surowce odnawialne. Opakowania posiadają certyfikat CarbonNeutral® co oznacza, że emisja CO2 związana z ich wytworzeniem została zredukowana... Czytaj więcej »

  • W grudniu minionego roku producent Biurkom Flampol uruchomił sklep internetowy, który znajduje się pod adresem www.oryginalnysok.pl/sklep. Firma obserwując zmieniające się zachowania konsumentów w trakcie pandemii postanowiła pomóc swoim klientom i zapewnić im możliwość zakupu produktów przez internet z dostawą pod drzwi ich domu. Również Oryginalna Spiżarnia dostępna jest... Czytaj więcej »

  • W 2020 roku przychód Grupy MLEKOVITA wyniósł ponad 5,5 mld zł. To kolejny rekordowy wynik osiągnięty przez firmę – i to mimo trudnej sytuacji rynkowej i zawirowań związanych z pandemią Covid-19. Czytaj więcej »

  • Czas na przyjemność z marką E.Wedel

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Marka E.Wedel obchodzi jubileusz 170. lat istnienia. Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna ,,Czas na przyjemność”, która wystartowała wraz z emisją spotu jubileuszowego. Nazwa platformy jest jednocześnie hasłem marki zachęcającym do spędzenia przyjemnych chwil z E.Wedel. Czytaj więcej »

  • Tymbark Vitamini zmienia się na lepsze!

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Vitamini to jedna z czołowych propozycji na rynku soków owocowo-marchewkowych dla dorosłych. Marce ufają kobiety, które chcą dbać na co dzień o siebie oraz swoich najbliższych. To właśnie z myślą o nich Tymbark zmienił portfolio swoich soków z owoców i marchwi, podkreślając zalety i skład na nowych opakowaniach. Nowoczesny design zapewnia przejrzystą komunikację i... Czytaj więcej »

  • Drobna, wielka moc łączy Polaków

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Ziarnko do ziarnka, a zbierze się miarka! W te święta drobne kryształki mają wielką moc, a każdy może być jej częścią! W marcu br. Diamant rozpocznie ogólnopolską akcję CSR-ową „Drobna, wielka moc”, która świetnie wpisuje się w filozofię zrównoważonego rozwoju marki i społecznej odpowiedzialności biznesu. Czytaj więcej »

  • Konkurs Knorr!

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Konsumenci często deklarują chęć wzbogacania jadłospisu solidną porcją warzyw, ale jak to wygląda w praktyce? Marka Knorr doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że w kuchni liczą się praktyczne rozwiązania. Dlatego proponuje konsumentom portfolio sosów sałatkowych i zachęca do udziału w aktywacji „Wiosenne zamieszanie”. Czytaj więcej »

  • 18 stycznia br. stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Carlsberg Polska objęła Joanna Glonek – dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju rynku. Z kolei od 1 lutego do zespołu na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu dołączyła Izabela Głodek. Tym samym większość zarządu Carlsberg Polska jest reprezentowana przez kobiety. Czytaj więcej »

  • Nestlé z Kartą Ochrony Dzieci w Reklamie

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Nestlé, jako członek wspierający Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy, w 2019 roku przyjęło Kartę Ochrony Dzieci w Reklamie, która jest załącznikiem do Kodeksu Etyki Reklamy. Czytaj więcej »

  • Trwa wielka loteria Gellwe

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Loteria pod hasłem „Wygraj 3 Toyoty od Gellwe” trwa do końca marca 2021 roku. Czytaj więcej »

  • W ramach piątej edycji programu Grant 5000 pracownicy Südzucker Polska S.A. wskazali lokalne organizacje społeczne, które otrzymają wsparcie finansowe. Sześć instytucji funkcjonujących w sąsiedztwie zakładów produkcyjnych oraz biur firmy będzie mogło realizować swoje cele, dzięki darowiznom o łącznej wartości 30 tysięcy złotych. Czytaj więcej »

  • Polska bez gotówki?

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Koronawirus spowolnił rozwój wielu produktów i procesów, dla innych będąc łaskawym i przyczyniając się do ich wzrostu. Jednym z niekwestionowanych beneficjentów pandemii okazały się płatności bezgotówkowe, które jeszcze przed COVID-19 zyskiwały coraz więcej zwolenników. W ich rozwoju niebagatelną rolę odgrywają usługi chmurowe. Czytaj więcej »

  • Nestlé dla środowiska

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Nestlé dołączyło do inicjatywy Exponential Roadmap zrzeszającej organizacje, które zgodnie z celami ONZ działają na rzecz ograniczenia wzrostu średniej temperatury do 1,5°C. Współtworzą ją innowatorzy technologiczni, naukowcy, przedstawiciele biznesu i organizacje pozarządowe, wspólnie działający dla dobra planety. Inicjatywa jest oficjalnym partnerem projektu „Race To Zero”. Czytaj więcej »

  • Nowe obciążenia dla firm

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Podatek CIT dla spółek komandytowych, opłata cukrowa czy podatek od sprzedaży detalicznej to tylko niektóre koszty, które będą musiały uwzględnić firmy od 2021 roku. Do tego dojdą m.in. wyższa płaca minimalna czy podwyżka opłat za wywóz śmieci i energię. Zdaniem Grzegorza Baczewskiego z Konfederacji Lewiatan nadmierne obciążenie firm w warunkach kryzysu i często... Czytaj więcej »

  • 2021 bez jednorazowego plastiku

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    W 2021 roku z obrotu znikną patyczki higieniczne, plastikowe widelce, noże, łyżki, talerze, słomki czy mieszadełka do napojów. Na terenie całej Unii Europejskiej wchodzi właśnie w życie zakaz wprowadzania ich na rynek. Opróżnianie magazynów z plastikowych sztućców czy talerzyków zakończy się 3 lipca 2021 r. Czytaj więcej »

  • Ceny żywności będą nadal rosnąć

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Inflacja w 2021 roku będzie niższa niż w 2020. Na wolniejsze tempo wpływ będzie miało spowolnienie wzrostu cen żywności wobec minionych kilkunastu miesięcy, choć opłata cukrowa i podatek od sprzedaży detalicznej mogą zachwiać prognozami. Czytaj więcej »

  • FERRERO dla środowiska

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Po przystąpieniu do porozumienia New Plastics Economy Global Commitment w 2019 roku, kierowanej przez Fundację Ellen MacArthur i Program Środowiskowy Organizacji Narodów Zjednoczonych (UNEP), Ferrero została przyjęta w poczet członków Fundacji Ellen MacArthur biorącej udział w inicjatywie New Plastics Economy. Ferrero dołącza do grupy wiodących przedsiębiorstw z całego łańcucha... Czytaj więcej »

  • Jak jechać z Mickiewiczem?

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Od początku stycznia tego roku trwa kolejna, intensywna kampania reklamowa marki i produktów Proste Historie, która potrwa do połowy marca. Wsparcie otrzymały prężące się Pyzy z mięsem, kuszące Pierogi z truskawkami oraz uśmiechnięty Krupnik polski z kaszą jęczmienną. Czytaj więcej »

  • Sery twarogowe w portfelu Hochland Professional mają szerokie zastosowanie co jest ich przewagą nad konkurencją: używane są do produkcji sushi, dań gotowych (pierogi, lazanie, naleśniki), przekąsek, kanapek, serników i deserów. Praktycznie każdy koncept gastronomiczny i producent dań gotowych korzysta z tego typu serów. Hochland Professional proponuje dwie marki: Cremette i... Czytaj więcej »

  • Produkty wysokoproteinowe od MLEKOVITY

    Niedziela, 01 stycznia 2012

    Wśród najpopularniejszych postanowień noworocznych jest to, by zadbać o swoją sylwetkę i kondycję. Zwiększając aktywność fizyczną należy pamiętać, by wesprzeć ją wysokobiałkową dietą – organizm w czasie wzmożonej aktywności potrzebuje bowiem więcej białka. Tym, którzy w nowym roku planują rozpocząć regularne ćwiczenia lub zwiększyć intensywność treningów,... Czytaj więcej »

  • Za nami kolejna edycja wielkiej loterii Almette. Tegoroczny sukces akcji przekroczył najśmielsze oczekiwania! Miłośnicy Almette z całej Polski wzięli udział w zabawie, w której do wygrania były codzienne nagrody pieniężne i nagroda główna – urządzony „pod klucz” ekologiczny dom w sercu Tatr z widokiem na Giewont. Tym razem szczęście uśmiechnęło się do pani Anety... Czytaj więcej »

więcej artykułów